Besmegeniai Blog

Nebūk besmegenis!!

Gyvenimo taisyklės pagal Homerį Simpsoną

leave a comment »

Gyvenimo taisyklės pagal Homerį Simpsoną

Gal jau laikas suprasti, kad kiekvienas iš mūsų bent šiek tiek panašus į Homerį Simpsoną?

* Jei gyvenime iš tiesų nori ko nors pasiekti, turi daug dirbti. O dabar tylos: paskelbs laimingus loterijos skaičius.

* Ramiai, nereikia panikuoti. Jei reikės, uždirbsiu pinigų pardavęs vieną savo inkstą. Du man vis tiek nereikalingi.

* Išsilavinimas man nepadės. Kiekvieną kartą, kai ką nors įsimenu, tas „kas nors“ užima daug vietos ir iš smegenų išstumia tai, ką jau žinojau. Vieną kartą, kai lankiau vyndarių kursus, pamiršau, kaip reikia vairuoti mašiną.

* Sūneli, tu „subinlaižys“ sakai taip, lyg tai būtų blogai.

* Neverta liūdėti. Žmonės visą laiką miršta. Ką gali žinoti, gal ir tu rytoj atsibusi miręs.

* Cha-cha-cha! Mano duktė mano, kad vampyrai — realios būtybės! Jie gi išgalvoti kaip elfai, gremlinai ir eskimai.

* Būk dosnesnis lovoje, pasidalink sumuštiniu!

* Aš neapsimetinėsiu: būti tėvu nelengva. Tai ne motina būti.

* Jeigu tu ant manęs pyksti kiekvieną kartą, kai aš krečiu kvailystes, aš nustosiu kvailystes krėsti!

* Tesaugo Dievas ateistus!

* Trūko tik to, kad kažkoks chirurgas aiškintų, kaip aš turiu save operuoti!

* Kvailys ir pinigai greitai išsiskiria. Daug sumokėčiau tam, kuris man išaiškintų.

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai  www.stats.lt - Tinklapiu reitingai, statistika, skaitliukas
Reklama

Parašykite komentarą

