Besmegeniai Blog

Nebūk besmegenis!!

Transportas

leave a comment »

Klausia ruso prancūzo ir vokiečio apie mašinas:
– Su kokia mašina jūs važiuojate į darbą?
Vokietis:
– Į darbą aš važiuoju su BMW.
Prancūzas:
– O aš į darbą lekiu su FIAT’u.
Rusas:
– Į darbą važiuoju su troleibusu.
– O su kokia mašina važiuojate į kitą šalį?
Vokietis:
– Aš važiuoju su mersedesu.
Prancūzas
– Su pežo!
Rusas
– Aš nevažiuoju.
– Kaip tai nevažiuojate? Nu bet jeigu reikia važiuoti?
Rusas
– Man nereikia, aš nevažiuoju….
– Bet jeigu labai labai reikia?
Rusas:
– Nu jeigu labai labai reikia, tai mes su tankais važiuojame.

 


 

 

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai     www.stats.lt - Tinklapiu reitingai, statistika, skaitliukas

Written by BESMEGENIAI

gruodžio 1, 2010 at 8:33 am

Įrašyta kategorijoj Anekdotai

Parašykite komentarą

