Besmegeniai Blog

Nebūk besmegenis!!

Moterys ir vyrai. Anekdotai

leave a comment »

Vyras grįžta anksčiau iš komandiruotės ir aptinka savo lovoje žmona su kaimynu:
– Ką jis daro mūsų lovoje???
– Stebuklus!


Skambutis į namus. Atsiliepia tarnas:
– Klausau jūsų, sere.
– Perduokite mano žmonai, kad aš dar užtruksiu klube.
– Bet jūsų žmona jau miega.
– Vis vien, aš noriu, kad jūs perduotumėte.
Ragelyje girdisi nueinančio ir ateinančio tarno žingsniai:
– Aš perdaviau, bet vyras atsiliepęs jūsų balsu pasakė, kad aš nešdinčiaus.
– Dabar padarykite, ką aš jums liepsiu. Paimkite šautuvą ir nušaukite tą vyrą.
Po kiek laiko:
– Aš viską padariau, kaip jūs man ir liepėte, tik tas vyras iššoko pro langą ir nubėgo sodu.
– Bet mes neturime sodo!
– Tada jūs sumaišėte telefono numerį.


Vyras netikėtai grįžta namo. Žmona meilužį slepia po lova. Vyras atsigula ir jau beužmingant išgirsta kažkokius garsus iš po lovos. Vyras mieguistai:
– Šarikai, ar čia tu?
– Aš, – atsako “Šarikas” ir lyžteli “šeimininko” ranką.


Susitinka du pažįstami viešnamyje. Vienas klausia antrojo:
-Ką tu čia veiki? Tu juk vakar vedei.
-Supranti, atsibundu aš šiandien rytą, žiūriu, žmona taip saldžiai miega,
kam man ją žadinti dėl keleto dolerių?


Prisigėręs vyras parsiveda namo meilužę. Duris atidaro žmona. Jis jai tyliai sako:
– Pasakyk jai, kad tu mano sesuo.


Susitinka dvi draugės. Viena sako:
-Žinai, Maryte, vat mano vyras toks pajėgus lovoje. Žinai, aš praktiškai galiu pavadint jį sekso mašina.
-O maniškis tai sekso mopedas.
-Kaip suprast – sekso mopedas?
-Nu kaip – 2 taktai ir iškart įpurškimas.


– Kada padori mergina gulasi į lovą?
– Aštuntą, nes dešimtą valandą jei reikia būti namuose.


Vienas antropologas kelerius metus gyveno laukinėje Afrikos gentyje, tyrė jos papročuis ir gyvenimo būdą. Ir taip jau atsitiko, kad genties vado žmona pagimdė beveik baltaodį vaiką. Genties vadas išsikvietė antropologą ir jam tarė:
– Mano žmona pagimdė baltą vaiką. Aš žinau, kad esi jo tėvas. Todėl šiandien aš tave užmušiu.
– Palauk, – pertraukė antropologas, – tu juk turi bandą ožkų, ar ne?
– Taip, ir ką?
– Bet, nors visos ožkos yra baltos, viena iš jų yra juoda? Galima pagalvoti, kad tu jos tėvas!
– Gerai, – paniuro genties vadas. – Gyvenk. Tačiau niekam nepasakok apie ožkas.


Atsikelia vyras rytą, susiruošia į medžioklę. Žmona jį atkalbinėja:
– Na kur tu eisi. Žiūrėk, lauke šalta, didelis vėjas, pūga…
Vyras vis tiek išėjo. Stovi jis kieme pusę valandos, draugai neatvažiavo, grįžta namo. Palenda po antklode ir sako žmonai:
– Baisus oras.
– Ir nesakyk, o manasis, kvailys, į medžioklę išvažiavo.


Vyras sugrįžta namo. Žmona išstumia meilužį per balkoną. Krenta meilužis ir galvoja: “Koks aš kvailas buvau, dabar turbūt užsimušiu, o namuose žmona, vaikai. Sėdėčiau dabar namuose arbatą gerčiau.” Nukrito į didelę pusnį. Nusipurto sniegą: “Kartais tokios kvailos mintys šauna į galvą”.


Klausimas: kodėl blondinė ant kompiuterio klaviatūros pila vandenį?Atsakymas: Nes nori pasinerti į internetą!


Ateina moteris į darbą su pamušta akimi. Jos klausia:
– Kas jus taip išgražino?
– Vyras.
– O mes galvojom, kad jis atostogose.
– Aš irgi taip galvojau.


Mergina gatvėje klausia vyruko:
– Atsiprašau, čia netoli gimdymo namai, gal žinote, kaip man į juos patekti?
– Na, – atsako vyrukas, – teks pasimylėti, kito būdo aš nežinau…


Vyras pagavo žmonos meilužį ir pradėjo jį mušti. Žmona puolusi į neviltį sako jam:
– Paleisk jį, juk jis tavo vaikų tėvas!


Prisigėręs vyras, vidury nakties, parsiveda namo draugą. Aprodinėja jam butą:
– Čia mano holas. Čia mano virtuvė. Čia mano miegamasis. Čia mano žmona miega. Matai, šalia jos – tai aš.


 

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai  www.stats.lt - Tinklapiu reitingai, statistika, skaitliukas

Parašykite komentarą

