Besmegeniai Blog

Nebūk besmegenis!!

Shakira

leave a comment »

Shakira nuo vaikystės šoko pilvo šokius


 

 

 

   

Shakira teigia, kad galėjo šokti pilvo šokį nuo gimimo. Dainos „She Wolf” atlikėja garsėja lanksčiais klubų ir pilvo judesiais.

Atlikėja tiki, kad tai nėra kažkas, ko ji turėjo mokytis, nors vaikystėje lankė šokio pamokas, praneša Femalefirst.co.uk.

Kolumbijos gražuolė  sako: “Man tai buvo ir yra labiau gamtos dovana. Tai kažkas, kas man duota praktiškai nuo gimimo ir ko man nereikėjo mokytis iš naujo. Tie judesiai yra mano viduje ir aš galiu juos daryti, kai tik užsimanau”.

Shakira supranta, kad ji viso pasaulio vyrams yra sekso simbolis. Tačiau tvirtina esanti pamaloninta tų vyrų, kurie randa joje patrauklumo, nes ji niekada savęs nelaikė gražia moterimi.

Ji priduria: „Turiu pripažinti, kad jaučiuosi labai pamaloninta – nes aš niekada nesijaučiau ypatingai seksuali. Bet kuris, kas manyje tai parodo, išaukština mano moteriškumą“.

Tačiau Shakira, kuri atvirai demonstruoja visas kūno linijas klipe „She Wolf“ prisipažįsta, kad nėra lengva taip atrodyti. Ji privalo laikytis griežto treniruočių grafiko, kad liktų liekna ir seksuali.

Vokiečių žurnalui “Fit For Fun” ji pridūrė: “Aš tikrai sunkiai treniravausi “She Wolf” videoklipui – tai truko beveik mėnesį. Aš norėjau atrodyti gerai ir nesigėdyti savęs.

“Nebuvo nei vieno raumens, kurio man neskaudėjo. Aš jaučiau skausmą dienų dienas, paprasčiausiai dėl to, kad persistengiau su tomis treniruotėmis.”  2009-11-23


                     


  


 

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai     www.stats.lt - Tinklapiu reitingai, statistika, skaitliukas

Written by BESMEGENIAI

lapkričio 27, 2010 at 1:56 am

Įrašyta kategorijoj Žvaigždės

Tagged with

Parašykite komentarą

