Besmegeniai Blog

Nebūk besmegenis!!

Dana Borisova

leave a comment »

2009-12-22

D. Borisovą paliko mylimasis

 

Rusų televizijos laidų vedėja Dana Borisova išsiskyrė su mylimuoju. “Dabar apie tai galiu kalbėti gana ramiai. Pastaruoju metu man teko išgyventi sudėtingą laikotarpį, po kurio ant mano piršto teliko žiedas su deimantu, tačiau šalia manęs nebėra  žmogaus, su kuriuo tikėjausi susieti gyvenimą“, – pasakojo D. Borisova.

Moteris pasakojo, kad šis vyriškis buvo ją įsimylėjęs apie ketverius metus, tačiau susipažino jie visai neseniai. D. Borisovos draugė viename restorane moterį supažindino su senu jos talento gerbėju. “Iš pradžių jis man nelabai patiko. Priežastis? Jis buvo blondinas mėlynomis akimis. Kadangi aš pati panašaus tipo, į tokius vyrus paprastai net nežiūriu. Man labiau patinka tamsiaplaukiai“, – apie pažinties pradžią pasakojo D. Borisova.

Tuo metu moteris buvo labai nusivylusi vyrais, todėl tikino, kad brangiomis dovanomis jos dėmesio patraukti neįmanoma. Moteris kiek atlėgo tik po to, kai jai nežinant naujasis draugas įteikė mielą dovanėlę jos dukrai, rašo dni. ru.

“Nuo tada mes ėmėme susitikinėti. Aišku, tai nebuvo meilė iš pirmo žvilgsnio.Tik po mėnesio susitikinėjimų aš supratau, kad jis man svarbesnis nei tik draugas. Visą tą mėnesį jis mane mergino. Praėjus keturioms dienoms po pažinties, jis man padovanojo naują automobilį “Range Rover“, mano mamai – brangų papuošalą, o pas mano dukrą Poliną be dovanų niekada neatvažiuodavo.

Svarbiausia, kad jo akyse aš visada mačiau, jog jis mane dievina“, – sakė D. Borisova.

Netrukus jis supažindino Daną su savo tėvais, padovanojo jai brangų žiedą ir suplanavo atostogas Maldyvuose per šiuos Naujuosius metus. Tačiau, panašu, kad nei vedybų, nei atostogų nebus.

Vienos kelionės metu vyriškis netikėtai nutraukė santykius. “Aš visą naktį galvojau ir supratau, kad mes netinkame vienas kitam. Aš jau dabar įsivaizduoju, kuo baigsis mūsų santykiai, todėl daugiau nebenoriu su tavimi kalbėtis“, – tepasakė vyriškis.

Išsiskyrimo priežasties nežino ir D. Borisova. “Mes nesipykome. Paskutinį vakarą sėdėjome ir planavome vestuves. Viskas pasikeitė per vieną naktį“, – pasakoja moteris.

Praėjo daugiau nei mėnuo, o D. Borisovai taip ir nepavyko pasikalbėti su buvusiu sužadėtiniu. Panašu, kad į Maldyvus Naujųjų metų išvakarėse jai teks skristi vienai.



Dana Borisova


Dana Borisova su mylimu Andrejumi


Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai     www.stats.lt - Tinklapiu reitingai, statistika, skaitliukas

Reklama

Written by BESMEGENIAI

lapkričio 27, 2010 at 2:45 am

Įrašyta kategorijoj Žvaigždės

Tagged with

Parašykite komentarą

