Besmegeniai Blog

Nebūk besmegenis!!

Anastasija Volockova

leave a comment »

2009-11-26

4-metė A. Voločkovos dukra jau lanko 3 mokyklas

Anastasija Voločkova žurnalistams neseniai prisipažino, kad ji labai myli savo motiną Tamarą Vladimirovną ir dukrą Ariadną.

 

Tačiau tuo pačiu garsi rusų balerina atskleidė: jos ir motinos santykiai – nepaprasti. “Labai norėčiau, kad ji man būtų tiesiog mama ir močiute mano dukrai Ariadnai. Deja, jai esu ne tik dukra, bet ir balerina Anastasija Voločkova. Ji mane laiko savo nuosavybe: nuolat patarinėja su kuo bendrauti, kur ir ką šokti”, – atviravo šokėja. 

Nepaisant to, kad A. Voločkova yra nusamdžiusi dvi aukles, su dukra jos praleidžia nemažai laiko. Kartu prasideda kiekvienas judviejų rytas. “Dukrelė visada mane žadina.  Paskui kartu sėdame prie makiažo staliuko. Ariša dažosi lūpas ir užtepa šešėlius. Paskui seka pusryčiai, vėliau ji mane palydi į teatrą. Ji atvažiuoja ir į čiuožyklą, kartu čiuožia pažiūžomis. Žinoma, čiuožia, laikydamasi už rankų. Grįžę namo mes kartu maudomės pirtyje, plaukiojame baseine. Kai turime laiko – jodinėjame žirgais”, – kasdienybės smulkmenomis dalijosi A. Voločkova.

Rūpinamasi ir 4-metės Ariadnos meniniu ugdymu. Nuo pusantrų metų balerinos dukra lanko ankstyvosios raidos mokyklėlę. Mergaitė taip pat lanko vaikų darželį. Jau metus ji mokosi vaikų muzikiniame teatre, o nuo šio rudens lanko ir anglų kalbos mokyklėlę.  “Jai padeda auklės. Jos Arišą moko skaityti ir rašyti. Ir aš, kiek galiu, stengiuosi padėti. Ji su malonumu giriasi, kiek naujų angliškų žodžių išmoko, dainuoja man dainas apie mamą. Aš tuo metu, žinoma, apsiverkiu”, – balerinos žodžius cituoja portalas Dni.ru. 

Kai Anastasija gastrolėse – mergaitė pasilieka pas tėvą, buvusį A. Voločkovos sutuoktinį Igorį Vdoviną. Porai pavyko išsaugoti šiltus santykius. “Aš jam labai dėkinga, nepaisant mūsų skyrybų, Ariša nesijaučia pamiršta. Igoris visada šalia jos”, – tikino A. Voločkova.


Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai     www.stats.lt - Tinklapiu reitingai, statistika, skaitliukas

Written by BESMEGENIAI

lapkričio 27, 2010 at 1:58 am

Įrašyta kategorijoj Žvaigždės

Tagged with

Parašykite komentarą

